• אני מתה להגשים את החלום הזה אבל מפחדת…
  • אני מרגישה שהקשר הזה חונק או מרעיל אותי…
  • אני מתוסכלת בחיים המקצועיים שלי…
  • אני מרגישה לא מובנת בתוך הבית שלי…
  • יש פער בין איך שאני מרגישה בפנים למה שאני מצליחה להוציא החוצה…
  • אני רוצה כל כך לעשות שינוי אבל לא יודעת איך להתחיל…
  • החיים שלי לא דומים לאיך שאני רוצה שייראו…

אחד מהמשפטים הללו מוכר לך? ואולי יותר מאחד? זה בסדר, את בחברה טובה!
במשך השנים גיליתי שנשים מכל הסוגים ומכל הרקעים – כולל נשים שנראות מבחוץ שמחות, מוצלחות ובעלות כריזמה והישגים – מרגישות לא שלמות ולא מסופקות עם עצמן.

אבל יש לי חדשות טובות בשבילך: הדרך להשיג שליטה על חייך נמצאת בהישג ידך יותר ממה שאת חושבת! איך אני יודעת? כי אני רואה את זה קורה שוב ושוב בקליניקה שלי.

 

יש בך עוצמות ויכולות הרבה יותר ממה שנראה לך,
ואני מזמינה אותך לקבל עזרה כדי לגלות אותן!!

כדי שתביני איך אוכל לעזור לך אני רוצה לספר לך קצת על עצמי.

מכירה את האמרה "האדם לא בוחר את המקצוע אלא המקצוע בוחר אותו"?
אני חושבת שהאמרה הזאת בהחלט נכונה לגביי.

אני זוכרת את עצמי כבר בסביבות גיל 7 מבינה שכשאהיה גדולה אני אהיה עצמאית ובעלת שליטה על חיי; שתמיד אוכל לקום וללכת ממקום או מאנשים שאינם טובים עבורי. זוהי תובנה לא רגילה עבור ילדה קטנה, אבל בבית הוריי ראיתי דוגמה חיה לקשיים הרבים שאימי התמודדה איתם.

אני מאמינה שהתובנה הזאת עלתה בי גם בזכות היכולת שלי כבר מגיל קטן להתבונן ולהתעניין בחיי ובחייהם של אנשים אחרים. גם בהמשך חיי, כשבגרתי, תמיד הייתי מישהי שחברים, מכרים ולפעמים גם זרים גמורים ראו בה אוזן קשבת ונטו לשתף אותה ברחשי לבם ולבקש ממנה עצה.

היכולת שלי להקשיב ללא שיפוטיות וציניות אלא מתוך הכלה הם בעיקר תוצאה של ניסיון החיים שלי כילדה וכאדם בוגר – קשיים, חוסר יציבות בחיי המשפחה בגיל צעיר, שינויים רבים, ירידות ועליות ואתגרים שונים – וגם של שאיפה ורצון מתמשכים ללמוד ולהתפתח עוד ועוד.

אני בעלת תואר ראשון בתעשייה וניהול ואת חיי המקצועיים התחלתי בתחום התעשייה הביטחונית במגוון תפקידים ניהוליים. ובמקביל לעבודתי ניהלתי גישורים במגוון תחומים: גישור קהילתי, גישור עסקי וגישור בתיקי בית המשפט.

קיבלתי סיפוק וביטחון רב מעבודתי אבל הרגשתי שמשהו עדיין חסר. כל הזמן היה שם הרצון לעזור לאנשים ליצור את המציאות בה הם רוצים לחיות. נזכרתי בילדה שבי מצהירה כבר בגיל מוקדם: "יום אחד אני אעזור לכל אישה שרוצה לעזור לעצמה!".

בזכות הניסיון הרב שצברתי בעבודה כמגשרת ולימודי NLP גשטאלט החלטתי שהגיע הזמן להעז ולהגשים את החלום הזה ולהעביר באהבה את הידע והניסיון שלי לאנשים אחרים שרוצים לשפר את חייהם בתחומים שונים.

מתוך המסע שלי למדתי את חשיבות ההקשבה העצמית וכיצד ניתן לצאת מחוזקים ממשברים. בשנים האחרונות אני מטפלת במפגשים אישיים בקליניקה שלי ביישוב חנתון בנשים הרוצות ליצור שינוי בכל תחום בחייהן ולמצוא שלווה פנימית. בנוסף לכך אני מטפלת בגברים החפצים בשינוי בכל תחום להשגת מטרותיהם וכמו גם בנוער העוסק בתחום הספורט התחרותי ומנחה סדנאות שונות בנושאי התפתחות אישית וגישור.

אני מזמינה אותך להגשים איתי גם את החלומות שלך!

 

זקוקים לייעוץ? צרו קשר!

השינוי מתחיל באישה אחת – הגיע הזמן לבחור בעצמך!

תפריט נגישות