גישור אירגוני

מטרתו של גישור ארגוני היא לגשר בין גורמים הנמצאים במחלוקת בתוך הארגון. הסיבות לכך יכולות להיות רבות אך מה שברור הוא שכדאי לסיים את הסכסוך בהליך גישור מוקדם ככל האפשר כדי לא להעמיק את הפער ביניהם, דבר המשפיע על המוטיבציה בעבודה ותחושת השייכות ואף עלול לגרום לנזק.

אני מבצעת גישורים ארגוניים בהצלחה רבה. בעלת ניסיון רב שנים כעובדת וכמנהלת בארגונים גדולים  ומובילה את הצדדים למציאת פתרון הטוב ביותר עבורם ובכך לחזק את התקשורת בארגון והאמון ההדדי כפי ששררו טרם המחלוקת

תוצאות של גישור ארגוני

גישור ארגוני שצלח והוביל להסכם גישור שבו רשומות כל ההבנות, מקדם תרבות ארגונית חדשה הדוגלת בשיתופי פעולה בין המחלקות השונות ובהעמקת התקשורת האפקטיבית הפנים ארגונית לטובת המהלכים העסקיים של הארגון.

מתוך הליך הגישור מבינים העובדים הרבה יותר טוב את מטרות הארגון ואת הדרכים שבהן הם יכולים לקדם תהליכים שונים בתוכו, לקיים עבודת צוות אמתית ולהיות מעורבים בכל מה שקורה ברבדים השונים של הפעילות הארגונית למען הצלחת המיזם.

לאור הכנות והשינוי בגישה, יזכו העובדים וההנהלה להעצמה הדדית, ליחסים בריאים ולתפוקה מוגברת לאורך זמן.

הפתרונות בגישור מבססים מערכת יחסים ערכית לטווח ארוך ויוצרים אפקט של פרודוקטיביות חוצה ארגון.

זקוקים לייעוץ? צרו קשר!

תפריט נגישות