קורס כישורי גישור ותקשורת בינאישית לחברות, עסקים וארגונים

לא משנה עד כמה מוכשרים העובדים או השותפים שלכם, הבסיס להצלחה של כל עסק הוא הגורם האנושי!

התקשורת הבינאישית היא בסופו של דבר מה שקובע את יחסי העבודה ואת הרוח השורה בעסק.

זה נכון עבור:

  • היחסים בין העובדים
  • היחסים בין העובדים להנהלה
  • היחסים בין שותפים לעסק

האם נתקלתם באחת או יותר מהבעיות הבאות בעסק/חברה/ארגון שלכם?

  • מחלוקות על רקע מקצועי
  • מחלוקות על רקע ניהולי
  • התנגשות בין הצרכים והאינטרסים השונים של העובדים או השותפים
  • סכסוכים אישיים בין העובדים

כדי לפתור את הבעיות הללו ובעיות אחרות שצצות כמעט בכל מקום עבודה אני מציעה לכם קורס חדשני – קצר, ממוקד מטרה ויעל – שמעניק גם לכם וגם לעובדים שלכם כישורי גישור הלכה למעשה.

תהליך של גישור מסייע לכל עובד לשמור על טובתו בסכסוך ויחד עם זאת לסייע לו גם לראות את הצד השני. נלמד איך להגיע להסכמה תוך שמירה על כבוד הדדי במטרה להגיע להסכמות תוך שמירה על יחסים תקינים לטווח ארוך בין הצדדים. בהליך הגישור לא נקבע מי צודק או מי אשם, אלא מגיעים דרך דיאלוג לפתרון מוסכם לשביעות רצונם של שני הצדדים.

מטרת הקורס לתת כלים בנושא תקשורת בינאישית ופתרון מחלוקות, תוך יצירת גיבוש קבוצתי, שיתופי פעולה, הנעה לפעולה, חשיבה יצירתית ותפוקות גבוהות יותר.

מבנה הקורס:

  • מפגש ראשון: גיבוש קבוצתי ובניית יחסי אמון
  • מפגש שני: כישורי תקשורת מילולית ובלתי מילולית
  • מפגש שלישי: פיתוח מוטיבציה ומנהיגות
  • מפגש רביעי: שימוש בגישור לניהול קונפליקטים

קורס כישורי גישור ותקשורת בינאישית לחברות, עסקים וארגונים הוא דרך מצוינת לתרום לרווחת כל העובדים וחברי ההנהלה, להפוך את מקום העבודה לנעים יותר עבור כל הצדדים ולחזק את המוטיבציה והמעורבות שלהם.

רוצים להזמין את הקורס לחברה/לעסק/לארגון שלכם?
צרו קשר בהקדם ואשמח לספר לכם עוד!

רוצים להזמין את הקורס לחברה/לעסק/לארגון שלכם? צרו קשר בהקדם ואשמח לספר לכם עוד!

העובדים והשותפים שלכם הולכים לרכוש כלים שישרתו אותם ביומיום ויתרמו להצלחה של כולם!

תפריט נגישות