סדנה לנשים – "בדרך שלך"

הילדה שהיית פעם… כמה את זוכרת אותה? סקרנית לדעת איך היא משפיעה על האישה שאת היום? רוצה לחזק את הקשר שלך איתה? למצוא בחיבור שקט, סליחה וריפוי?

בכל אחת מאיתנו יש את הילדה הקטנה שהיינו פעם, וגם אם חשבנו שהשארנו אותה הרחק מאחור היא עדיין מהדהדת בתוכנו – גם את הפחדים והחששות שלה, ומאידך גם את התקוות והחלומות שלה.

עבור הילדה ההיא והאישה הבוגרת שאת היום נולדה סדנת "בדרך שלך" – סדנה אינטימית בת 2 מפגשים שבה אני משתמשת בכלים מעולם ה-NLP והגשטאלט. בסדנה מתאפשר מרחב לכל אישה להתחבר לילדה הפנימית ולהיזכר בה. מרגש כל פעם מחדש לראות איך נשים מופתעות לגלות עד כמה היא עדיין משפיעה על חייהן! יחד ניזכר בילדה הזאת, נבדוק איך חוויות וזיכרונות הילדות משפיעים ולעיתים קרובות גם מנהלים אותנו בתחומים השונים בחיינו כגון ההורות והזוגיות, ונלמד איך להיעזר בה כדי להשתחרר מכאבים ולהעצים תחושות של קבלה וחמלה עצמית.

הסדנה מאפשרת מפגש עם עצמך בגילאים שונים, יצירת קשר ותקשורת עם הילדה הפנימית, חקירה מה מפעיל אותנו היום בחיינו הבוגרים והיכן פגשנו זאת בפעם הראשונה.
המפגש המשותף מחזק ותורם לחיבור והעצמה אישית וקבוצתית במקומות השמחים והכואבים שחווית.

את סדנת "בדרך שלך" חוו כבר נשים רבות שפתחו בה את הלב ועברו חוויה מעצימה שהן לקחו איתן הלאה.

את הסדנה אפשר להזמין עבור קבוצת חברות, בנות משפחה, קולגות ולאירועים שונים (יום הולדת, מסיבת רווקות ועוד). את יכולה גם להצטרף לקבוצה יחד עם נשים אחרות ולעבור חוויה מעצימה.

אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר כדי לברר מתי נערכת הסדנה הקרובה או להזמין אותה כדי העניק לך, לבנות המשפחה ולחברות שלך מתנה נפלאה!

תפריט נגישות